Kako na potovanjih uživati, ne da bi pri tem pridobili preveč kilogramov

Sezona dopustov je v polnem teku, in če letos svojih stopal še niste pomočili v morje ali poiskali še neodkritih kotičkov sveta, to zagotovo načrtujete v prihodnjih dneh.

Potovanje je seveda užitek, ki se prepleta tudi s kulinariko. Kdo bi se lahko uprl slastnim zalogajem na lokalnih tržnicah, goram osvežujočega sladoleda in slastnim krožnikom, polnim še nepoznanih jedi? Mi zagotovo ne, težava pa nastane, ko se po koncu počitnic soočimo s tehtnico.

Tudi če se doma prehranjujemo zdravo in dosledno ter se dovolj gibamo, smo na potovanjih težko disciplinirani. Da pa bomo lahko vseeno brezskrbno uživali počitnice, z njih pa prišli brez novih kilogramov, se je dobro držati nekaj preprostih nasvetov.

Nameravate v Grčijo? Preberite, kaj se tam je

1. S seboj imejte prigrizke

Lačne oči najraje naročijo sladko, ocvrto in mastno. Temu se bomo najlažje izognili, če bomo s seboj na pot vzeli majhne in polnovredne prigrizke, ki bodo preprečili, da nas med raziskovanjem sveta napade lakota.

2. Ne preskakujte obrokov

Dan začnite z obilnim zajtrkom, ki bo vaše telo napolnil z energijo, nato poskrbite še za kosilo, večerjo in prigrizke. Nikar ne preskakujte obrokov, posebno pozornost pa namenite popoldanskemu obroku, da se izognete večernemu kruljenju v želodcu.

3. Pijte veliko vode

Voda je glavni sestavni del našega telesa in vsak dan moramo popiti vsaj dva litra tekočine. Ker se poleti zaradi vročine še bolj potimo, moramo na potovanju piti še več.

Preberite še: Tri dejstva o hidraciji

4. Hodite

Veliko mest lahko raziščete kar peš, pri tem pa boste skrbeli tudi za svoje telo. Povzpnite se po mestnih stopniščih in pokurite nekaj kalorij.

5. Naročajte pametno

Čeprav ste na potovanju, vam ni treba poskusiti vsega na enkrat. Veliko bolje se boste počutili, če jedi razdelite na več obrokov, hvaležna pa vam bo tudi postava.

6. Zabavajte se na aktiven način

Telovadba ni le aktivno preživeta ura v fitnes centru. Plavajte, kolesarite, kajtajte, preizkusite se v srfanju, zberite družbo in igrajte odbojko na mivki.

7. Pazite na količino alkohola

Čeprav ga v povprečju na dopustu spijemo več kot doma, alkohol ni ravno balzam za vitko linijo, saj precej redi. Če ne želite pridobiti odvečnih kilogramov, se mu poskusite izogniti, če ne gre brez, pa pazite vsaj na njegovo količino.

Naslovna fotografija: Thinkstock/Bobex-73

Preberite še: Anuška Cerovšek Beltram: Na vsaki destinaciji lahko doživiš gurmansko razsvetljenje

Eva Natlačen
Eva Natlačen

Kuhinja je zame prostor, kjer se med kuhanjem lahko popolnoma sprostim in odklopim od sveta, obenem pa odlična kulisa za sproščeno druženje.

Objava še nima komentarja.

Komentiraj objavo

Vaš E-naslov ne bo javno objavljen.