Iz vse te zelenjave lahko ekspresno pripravite rezance, ki ne redijo

wmaster890/Getty Images

Običajne testenine lahko v poletnih dneh zamenjate z rezanci iz najrazličnejše zelenjave.

Vremenoslovci napovedujejo vročinski val in pri visokih temperaturah bo želja po lahkem kosilu najbrž še večja. Testenine so sicer hitro pripravljene, treba pa je priznati, da lahko pošteno obtežijo želodec. Lahko pa se jih lotimo malce drugače. Poletna različica pašte namesto klasičnih testenin vsebuje zelenjavne rezance. Pa veste, iz katerih vrtnin vse jo lahko pripravimo?

Bučke

Zagotovo ste že slišali za rezance iz bučk in tudi sami smo nad njimi kar najbolj navdušeni. Zaradi nevtralnega okusa ob omaki skoraj ne ugotovimo, da namesto testa jemo zgolj narezano zelenjavo. Pašto pripravite s pomočjo spiralnika, če ga nimate pri roki, pa lahko rezance izdelate tako, da bučke preprosto nastrgate z rezilom za lupljenje krompirja. Čez surove trakce polijte želeno omako in kosilo je pripravljeno.

Priporočamo: Bučkini rezanci s piščančjim filejem

Sladki krompir

Včasih so se širile vraže, da uživanje surovega krompirja povzroča povišano telesno temperaturo, trik pa je preizkusil marsikateri otrok, ki zjutraj ni želel v šolo. Navadno so vročino prehitele le bolečine v trebuhu, marsikdo pa še danes misli, da je situacija podobna tudi s sladkim krompirjem. A za razliko od običajnega, sladkega pred zaužitjem ni potrebno kuhati. Zato je nadvse primeren, da ga tako kot bučke nastrgamo v rezance in prelijemo s kremnimi omakami.

Jajčevec

Tudi jajčevce bi načeloma lahko zaužili surove, a v resnici na ta način ne bodo ravno okusni. Zato so njihove rezine bolj zanimiva alternativa testeninam pri pripravi lazanje. Jajčevec vzdolžno narežemo na tanke ploskve in iz njih zložimo zloženko z bolonjsko omako. Če se pri obroku v popolnosti želite izogniti moki, namesto bešamela uporabite rikoto, pomešano z ribanim sirom.

Rdeča pesa

Čeprav bo zamenjava na krožniku zaradi kričeče barve precej bolj opazna, tudi rdeča pesa ni slaba ideja za poletno testeninsko osnovo. Narežite jo na poljubne oblike in na hitro popecite v ponvi ali pečici. Nato prelijte z želeno omako. Pesa pa je odlična tudi v solatah. Kuhano narežite na kose in jo prekrijte z albuminsko skuto ali s svežim zrnatim sirom. Vse skupaj prelijte z bučnim oljem in pred vami je odličen ter nadvse zdrav obrok, ki bo teknil v vročih dneh.

Preberite še: Tako bo dušena blitva nekaj posebnega (nared v 10 minutah)

Fotografija: wmaster890/Getty Images

Eva Natlačen

Kuhinja je zame prostor, kjer se med kuhanjem lahko popolnoma sprostim in odklopim od sveta, obenem pa odlična kulisa za sproščeno druženje.

Objava še nima komentarja.

Comments are closed