Piščanci so radi zunaj!
Zgled je švicarska reja
Perutnina Ptuj sledi zgledu švicarske reje in nenehno izboljšuje svoje prakse, da rejno okolje čim bolj približajo naravnemu okolju piščancev. Brigita Selinšek, vodja blagovne znamke, poudarja pomen naravne svetlobe, gibanja in kakovostnega nastilja: »Pristop smo že pred 10 leti prevzeli po zgledu švicarske reje, vsa ta leta pa ga pri naših rejcih skrbno spremljamo in nadgrajujemo. Z veliko naravne svetlobe, več gibanja po zaščitenih terasah in s kakovostnim nastiljem posnemamo okolje piščancev in kokoši s kmečkih dvorišč.«
S »čvekom« do zanesljivih informacij
Sledljivo poreklo izdelkov in skrben nadzor postopka pridelave sta osrednji prioriteti podjetja. Do zdaj smo poznali aplikacijo Izvor, s katero smo se že lahko prepričali o tem, da prihaja pakirano meso Natur Premium iz rok domačih kmetov in ni prepotovalo na tisoče kilometrov. Zdaj pa so aplikacijo s pomočjo podjetja OriginTrail preimenovali in nadgradili v »KURJI ČVEK«, ki je tako postal veliko bolj atraktivna in zanimiva alternativa.
Kurji čvek prinaša rešitev, ki združuje zanesljive in preverljive informacije z umetno inteligenco. Kupcem pomaga izvedeti več o tem, kaj kupujejo, in sprejemati boljše odločitve. S preprostim skeniranjem QR kode na pakiranem piščančjem mesu Natur Premium lahko potrošniki preverijo izvor mesa, poleg tega pa klepetalnemu robotu, ki temelji na UI, zastavijo tudi lastna vprašanja in na interaktiven način pridobijo odgovore nanje ter različne in zanimive predloge receptov za popestritev jedilnika.
Naročnik oglasne vsebine je Perutnina Ptuj