Devet živil, ki krepijo imunski sistem

Pravijo, da prihaja tista prava zima!

Vremenoslovci napovedujejo znižanje temperatur, te pa velikokrat s seboj prinesejo tudi nadležne prehlade. Da nas sneg ne bo poslal v posteljo, je pomembno, da skrbimo za svoje zdravje ter krepimo imunski sistem, ki bo brez težav premagal morebitne bakterije.

O preventivi v kuhinji smo pred kratkim že pisali, danes pa izpostavljamo živila, ki vam bodo v prihajajočih dneh pomagala, da bo vaša odpornost kar se da visoka.

Citrusi

Seveda citrusi še vedno sodijo med najbolj učinkovite zaveznike imunskega sistema. Na srečo je pozimi zanje visoka sezona, zato le brž v trgovino po zalogo pomaranč, limon, grenivk in mandarin.

Česen

Da je česen pomemben akter v domači lekarni, so vedele že naše babice in nanj nikakor ne smemo pozabiti. Vsebuje namreč selen, ki je naravni zaveznik imunskega sistema, poleg tega pa česen tudi nadvse uspešno znižuje holesterol.

Kurja juhica

Ni ga čez dobro staro kokošjo juho. Mešanica piščančjega mesa in zelenjave je nadvse okusno zdravilo za boj proti prehladu, v zimskem času pa je na jedilniku dobrodošla tudi kot preventiva. Odličen recept najdete tukaj.

Brokoli

Mala drevesca so polna antioksidantov, vsebujejo pa tudi bogato zalogo vitaminov A in C. Pojejte ga čim več, pripravite pa ga lahko na tisoč načinov.

Mandlji

Mandlji so zaradi vsebnosti vitamina E pogumen borec v boju z infekcijami. Vsak dan jih pojejte vsaj pet, iz njih pa lahko pripravite tudi okusno maslo ali mleko.

Kurkuma

Rumena korenina je nadvse pomembna sestavina ajurvedske medicine, ki krepi odpornost ter deluje protivnetno in antivirusno. Vmešajte jo v rižote in juhe, ali pa si pripravite zlato mleko v kombinaciji s toplim mlekom.

Špinača

Špinača je polna železa, vitamina C in drugih pomembnih antioksidantov, poleg tega pa vsebuje tudi vlaknine, ki bodo poskrbele za dobro delujočo prebavo.

Rdeča paprika

Čeprav to premalokrat poudarimo, bi papriko brez težav uvrstili med super živila. Vsebuje namreč več vitamina C kot pomaranče!

Jogurt

Probiotiki, ki jih najdemo v jogurtu (pa tudi kislem zelju), so zvesti zavezniki imunskega sistema, zato jih zaužijte čim več. Jogurt na dan odžene zdravnika stran!

Preberite še: Izognite se sezoni prehladov s pravilno kuhinjsko higieno

Fotografije: Thinsktock
Vir: Huffington Post

Eva Natlačen
Eva Natlačen

Kuhinja je zame prostor, kjer se med kuhanjem lahko popolnoma sprostim in odklopim od sveta, obenem pa odlična kulisa za sproščeno druženje.

Objava še nima komentarja.

Komentiraj objavo

Vaš E-naslov ne bo javno objavljen.