Odprta Kuhinja

Gospa srednjih let? Ne, živahna gospodična, ki ostaja drzna in inovativna

FOTO: Sandi Kelc
Odpri galerijo
A+   A-
Legendarna barjena piščančja klobasa Poli, ki je stalnica naših kuhinj že 50 let, je v tem času postala globalno prepoznavna blagovna znamka.

Poli je s posebno prireditvijo v Dominikanskem samostanu na Ptuju proslavila svoj jubilejni rojstni dan in napovedala, da bodo različne aktivacije potekale vse leto, vrhunec pa bo nastop skupine Joker Out 14. junija na Ptuju.

Svet se spreminja, Poli (p)ostaja vedno boljša

FOTO: Sandi Kelc
FOTO: Sandi Kelc

Čeprav se je svet od leta 1974, ko je nastala Poli, zelo spremenil, pa ta kultni mesni izdelek ostaja zvest najvišjim standardom kakovosti in originalni recepturi. Potrošniki imamo danes na voljo širok izbor izdelkov blagovne znamke Poli – za različne načine uživanja in za vse okuse: od piščančjih posebnih klobas Poli do hrenovk, šunk in šunkaric z izdelki Poli hammy, otroške linije Poli kids z zmanjšano vsebnostjo soli, paštet Poli pate, do Poli rolls.ov in Poli pizz ter linije Poli green, s katero nagovarjajo vse, ki iz kakršnih koli razlogov iščejo kakovostne in okusne alternativne vire beljakovin. Novost v letošnjem letu je izdelek Poli nuggets.

David Visenjak, direktor za trženje v Skupini Perutnina Ptuj, Enver Šišić, generalni direktor Perutnine Ptuj in Barbara Stopinšek, vodja blagovne znamke Poli. FOTO: Črtomir Goznik
David Visenjak, direktor za trženje v Skupini Perutnina Ptuj, Enver Šišić, generalni direktor Perutnine Ptuj in Barbara Stopinšek, vodja blagovne znamke Poli. FOTO: Črtomir Goznik

»Poli se odlikuje predvsem zaradi vrhunske kakovosti, tudi odzivi potrošnikov nam pritrjujejo, da smo glede kakovosti, okusa in drugih senzoričnih lastnosti zadeli. Ko so potrošniki začeli bolj intenzivno spraševati po izdelkih z več rastlinskimi vlakninami, smo se odzvali s segmentom Poli green. Ker imamo znanje, izkušnje in kakovost, je bilo zelo naravno, da smo ponudili nekaj novega tudi v tej smeri,« je povedal generalni direktor Perutnine Ptuj Enver Šišić in poudaril, da je Poli postala pravi tržni »lider« tudi zaradi izjemne zavzetosti delavcev Skupine Perutnina Ptuj, ki vsak dan skrbijo za najboljšo kakovost in skladnost z vsemi standardi. Skupina Perutnina Ptuj zaposluje 4672 ljudi, od tega 2442 v Sloveniji.

Že 50 let na poti okrog sveta

David Visenjak, direktor za trženje v Skupini Perutnina Ptuj. FOTO: Sandi Kelc
David Visenjak, direktor za trženje v Skupini Perutnina Ptuj. FOTO: Sandi Kelc

Poli, ki je v 50 letih preživela vse trende in družbene spremembe, je drugačna od drugih in globalno prisotna, saj jo uživajo v več kot 20 državah sveta. Moč blagovne znamke Poli se odraža v prodajnih rezultatih, saj je v zadnjih desetih letih več kot podvojila vrednost prodaje. Prodaja vseh izdelčnih kategorij blagovne znamke Poli je v letu 2023 dosega blizu 50 milijonov evrov.

»Poli je že pet desetletij ikonična blagovna znamka v regiji, svojo tržno pozicijo pa v zadnjih letih krepimo tudi na zahtevnih in visoko razvitih zahodnoevropskih trgih,«  je izpostavil mag. David Visenjak, direktor za trženje v Skupini Perutnina Ptuj.

Vrhunec praznovanj: edini poletni koncert Joker Out v Sloveniji

Barbara Stopinšek, vodja blagovne znamke Poli. FOTO: Sandi Kelc
Barbara Stopinšek, vodja blagovne znamke Poli. FOTO: Sandi Kelc

Čeprav bi jo lahko imeli za zrelo gospo, pa je v bistvu mladostna gospodična, ki ostaja drzna in inovativna na vseh korakih svojega delovanja.

FOTO: Sandi Kelc
FOTO: Sandi Kelc

»Zdaj je pred nami naslednjih 50 let, ko bo Poli rasla skupaj z mlajšimi generacijami. Bila je zraven ob številnih mejnikih, ki so zaznamovali naša življenja od sredine sedemdesetih let in vse do danes. Praznovanje bo potekalo vse leto. V letu 2024 smo vstopili s Poli v jubilejni preobleki in pred nedavnim predstavili nov izdelek Poli nuggets, kar pa ne bo edina izdelčna novost v letošnjem letu. V teku je tudi jubilejna oglaševalska akcija »Bila sem zraven«. Razvili smo tudi nagradni Poli gaming s privlačnim nagradnim skladom. Z njim bomo nagovarjali predvsem mlajše in mlade po srcu in je tik pred vrati,« je povedala Barbara Stopinšek, vodja blagovne znamke Poli pri Skupini Perutnina Ptuj in vse udeležence novinarske konference povabila na potovanje v preteklost.

FOTO: Sandi Kelc
FOTO: Sandi Kelc

FOTO: Sandi Kelc
FOTO: Sandi Kelc
Poli je namreč dobila svoj originalni »Poli časovni stroj« z edinstveno izkušnjo virtualne resničnosti in izkušnjo obogatene resničnosti – na spletni strani Poli.

Ko si natakneš VR-očala, se kar naenkrat znajdeš v stanovanju iz 70. let prejšnjega stoletja, kjer si lahko ogledaš vso zgodovino blagovne znamke Poli in obujaš nostalgične spomine na pretekle čase.

Perutnina Ptuj se bo z marketinškimi aktivnostmi poklonila vsem, ki soustvarjajo to častitljivo pot blagovne znamke Poli. Tudi tradicionalni Poli maraton bo potekal v duhu jubileja, z mladimi kreativci pa se bodo povezali v drugi polovici leta s ciljem širjenja »Poli vrednot« za naslednjih 50 let blagovne znamke Poli.

FOTO: Sandi Kelc
FOTO: Sandi Kelc

Poli pa bo jubilejno leto zaokrožila s koncertom Joker Out na Ptuju, ki bo 14. 6. To bo edini poletni koncert te priljubljene skupine v Sloveniji. Vstopnice bodo v celoti razdeljene, zanje se bo mogoče potegovati v sklopu različnih nagradnih aktivacij, ki jih bodo širši javnosti predstavili v kratkem.

FOTO: Sandi Kelc
FOTO: Sandi Kelc


Naročnik oglasne vsebine je Perutnina Ptuj

Datum Objave: 14.3.2024 ob 13:03

Več iz te teme:

Naročite se na e-novice: