Tri novosti za vse ljubitelje kave, ki jih je marsikdo težko pričakoval

Kot bi se zmenili: v samo nekaj dneh smo postali bogatejši za tri novosti na področju kave.

Ljubitelji kave, pozor: odprla sta se dva nova lokala v prestolnici, Qubik in Stow 2 Go, k nam pa je prišla tudi blagovna znamka, ki bo na voljo v trgovinah, Costa Coffee.

Qubik Caffè

V pasaži ljubljanskega Maximarketa so odprli prodajno-razstavni salon Qubik Caffè. Gre za blagovno znamko, ki jo v lastni pražarni pri Trstu ustvarja ekipa zamejskih Slovencev. S kavo so prisotni v več kot sto lokalih v naši regiji, denimo v restavraciji Dam, ki je pred kratkim dobila Michelinovo zvezdico. Kaj pričakovati od njihove kave? Ponujajo od stoodstotne arabice, ki je, navajajo, njihov paradni konj, do aromatične mešanice arabice in robuste iz kolekcije Italian Breakfast do pa vse do kave iz Gvatemale, Etiopije in Indije. »Blagovna znamka Qubik Caffè obstaja že več kot deset let, sama pražarna v kraju Prosek, približno sedem kilometrov od Trsta, pa bistveno dlje. Poleg prodaje številnih izdelkov lastne blagovne znamke ustvarjamo prihodke tudi s tako imenovano ‘private label proizvodnjo’ – praženjem kave za naročnike, ki jo potem prodajajo pod svojo blagovno znamko,« je pojasnil Igor Kobal, direktor podjetja.

V salonu Qubik Caffè bo na voljo celoten nabor izdelkov, pa tudi vrhunski strokovnjaki, tako da se bodo željni poglobljenega znanja lahko udeležili različnih izobraževanj. Podjetje se ob segmentu horeca osredotoča tudi na končne uporabnike. »Temu segmentu smo namenili vrhunske kavne aparate, pri čemer se podjetje namesto na plastične kapsule, kljub temu da jih imamo v ponudbi, osredotoča na uporabo 7-gramskih blazinic kave, ki jih je po uporabi mogoče reciklirati oziroma so v celoti razgradljive. Kavna mešanica v blazinicah je povsem enaka tisti v kavarni, zato si lahko ljubitelji odlične kave svoj priljubljeni napitek pripravijo kar doma. Za tiste, ki prisegajo na kafetiero, pa je na voljo več vrst mešanice kave moka, na poseben način zmlete kave za pripravo prav v kafetieri,« dodaja Kobal.

V salonu Qubik Caffè bo na voljo celoten nabor izdelkov, pa tudi vrhunski strokovnjaki, tako da se bodo željni poglobljenega znanja lahko udeležili različnih izobraževanj.

Na najbolj prometni točki v Ljubljani: Stow 2 Go

Na drugi, še bolj prometni točki v Ljub­ljani pa tudi dobrodošla novost: v prvih dneh septembra je zaživela nova lokacija butičnih kamniških pražarjev Stow: na Čopovi ulici zdaj pričakujejo tiste, ki nimajo časa, imajo pa željo po vrhunsko pripravljeni kavi, ki je zrasla na najzanimivejših svetovnih plantažah in sodi v segment t. i. posebnih, »specialty« kav: to je Stow 2 Go.

Ti pražarji imajo pravzaprav razvejano ponudbo, poleg pražarne vodijo tudi izobraževanje v njihovi Akademiji, pa še eno kavarno, ki deluje v ljubljanskem Mestnem muzeju, in tja posebej vabijo tiste, ki želijo celovitejšo izkušnjo in svetovanje kavnega someljeja. Peter Ševič iz omenjene pražarne nam je povedal, da gre za tehnološko celo futurističen lokal, kajti aparati za pripravo kave niso več klasični, taki, ki bi stali med kupcem in baristom, temveč so pospravljeni pod pult, kava pa se toči s pipicami, podobno kot denimo pivo ali vino na rinfuzo. Cena za espresso (imajo tudi filter kavo) je nekaj pod dva evra, pri čemer, poudarja Šević, dvojna kava ne stane dvojno, ampak je doplačilo le 70 centov. Kava, ki jo ponujajo, sodi v kategorijo butičnih, kakor nam je povedal, bodo oktobra točili samo »single origin« kave.

Nova lokacija butičnih kamniških pražarjev Stow.

In še liga največjih: Costa Coffee

Kavo pa po novem pri nas prodaja tudi Coca-Cola, največje podjetje na svetu za proizvodnjo pijač. Slovenija je postala eden prvih trgov hčerinskega podjetja Coca-Cola HBC, kjer ponujajo kavo izvirno britanske blagovne znamke Costa Coffee. Leta 1971 sta to podjetje v Londonu ustanovila brata Sergio in Bruno Costa, priseljenca iz Italije, zdaj pa posluje na 31 mednarodnih trgih z več kot 2700 kavarnami v Združenem kraljestvu in na Irskem ter 1200 kavarnami po vsem svetu, navajajo v podjetju. Gre za eno največjih kavarniških verig na svetu, ki jo je gigant Coca-Cola kupil za več kot 3,9 milijarde funtov. Zanimivost: Costa Coffee zaposluje tudi kavnega mojstra okuševalca Gennara Pelliccio, ki je dal svoj jezik, torej brbončice, zavarovati za deset milijonov funtov.

Celotna ponudba izdelkov Costa Coffee pri nas bo vključevala praženo kavo v zrnu, mleto kavo in kavo v kapsulah. Načrte, povezane z uvajanjem blagovne znamke na trg podjetja Coca-Cola HBC Slovenija, bodo najprej uresničevali v maloprodaji, gostinskem segmentu in na poti, svoje prodajalne pa še ne nameravajo odpreti, navajajo v podjetju. Potem ko je avgusta 2018 The Coca-Cola Company kupila znamko Costa Coffee, je Coca-Cola HBC postala prvi polnilec v tem poslovnem sistemu, ki blagovno znamko uvaja na svojih 28 trgov. Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC Slovenija, poudarja: »Kava je ena od tržnih kategorij, ki nam lahko pomagajo, da postanemo vodilni partner na področju prodaje pijače za katerikoli čas dneva in za vsako priložnost.«

Slovenija je postala eden prvih trgov hčerinskega podjetja Coca-Cola HBC, kjer ponujajo kavo izvirno britanske blagovne znamke Costa Coffee.
Karina Cunder Reščič
Karina Cunder Reščič

Ljubiteljica juh, banketov, lepo pogrnjenih miz, divje hrane, eksperimentiraja z recepti tik preden pridejo gostje in predavanja dvema otrokoma, kako je hrana eden od načinov, s katerimi se tudi lahko izrazi spoštovanje in dostojanstvo.

Objava še nima komentarja.

Comments are closed