Kako poskrbeti, da bodo vaši otroci zaužili dovolj zdravih živil

Zdravo prehranjevanje zna biti precejšen izziv, sploh na otroških krožnikih.

V dneh, ko se veselo bašemo s puhastimi krofi, kar malce pozabimo na zdravo prehrano. Seveda nikakor ne želimo vzbujati slabe vesti, saj jih imamo tudi mi polna usta, a za vikend se bomo veliko bolj mirno sladkali, če bomo za prihajajoči teden že imeli načrt, kako uravnotežiti prehranske prekrške. Zdravo prehranjevanje lahko včasih predstavlja precejšen izziv, sploh, ko pride do otroških krožnikov.

A vse skupaj v resnici sploh ni tako težko, če se prej malce pripravimo. Razkrivamo vam pet trikov, ob pomoči katerih boste svojim otrokom brez težav zagotovili dovolj vitaminov in drugih življenjsko potrebnih snovi.

1. Zdravi prigrizki naj bodo na zalogi

Ko otrok postane lačen, je treba za prigrizke poskrbeti takoj, zato v paniki včasih kompenziramo z ne tako zdravimi grižljaji. Da se temu izognemo, naj bodo zdravi prigrizki vedno pri roki. Sadje je vedno dobra rešitev, pomagate si lahko tudi z narezanim korenčkom, oreščki in granola ploščicami.

2. Načrtujte vnaprej

Hladilnik naj bo vedno založen s sadjem in zelenjavo. Premislite, katero imajo vaši otroci najraje, ter pripravite meni, ki ga bodo malčki z veseljem pojedli. Česar ne bodo želeli pojesti surovega, bo gotovo šlo v slast v okusni juhi ali skrito v omaki.

3. Za vitamine poskrbite že zjutraj

Če boste za vitamine poskrbeli že navsezgodaj, bo skrbi in komplikacij čez dan mnogo manj. Odlična rešitev je pomarančni sok ob zajtrku ali pa smuti, ki ga obarvajte s pisanim sadjem, vanj pa lahko skrijete tudi kakšno zelenjavo. Med gozdne sadeže podtaknite rdečo peso – verjemite, da vsiljivca nihče ne bo opazil.

4. Omejite vnos sladkarij

Sladkarije nikakor niso zaželjeno živilo, a včasih se je pač treba posladkati. Njihov vnos omejite le na vikend – takrat lahko otrokom brez slabe vesti privoščite kepico sladoleda ali kos torte, poskrbite le, da sladkanje ne postane vsakdanja razvada.

5. Naredite limonado

Marsikdaj pozabimo, da vitamine lahko doziramo tudi s pijačo. Naredite limonado, ki jo bodo otroci pili čez dan, ogromno vitamina C pa v sebi skriva tudi šipkov čaj, ki ga lahko postrežete toplega ali ledenega. Seveda pa pazite na sladkor, nadomestite ga z medom.

Preberite še: 7 stvari, ki jih morate vedeti, preden se lotite peke z otroki

Fotografija: Thinkstock

Eva Natlačen
Eva Natlačen

Kuhinja je zame prostor, kjer se med kuhanjem lahko popolnoma sprostim in odklopim od sveta, obenem pa odlična kulisa za sproščeno druženje.

Objava še nima komentarja.

Comments are closed