Osem napak, ki jih počnete v restavraciji in mislite, da ste vljudni

Prepričani ste, da pomagate, a je ravno obratno.

Včasih v prepričanju, da pomagamo, zagrešimo kakšno neumnost. Še posebej pogosto pa se takšne neumnosti dogajajo v restavracijah, ko gostje poskušajo pomagati natakarjem. V veri, da so vljudni in olikani, najpogosteje počnejo spodnje napake, piše portal Insider.

Kaj pa vi? Ste že kdaj zagrešili katero?

Priporočamo še: Je čas za kavo ali džintonik? Naročite to pijačo, ki preseneča na Instagramu

Posedete se sami

Se takoj posedete za mizo, ko pridete v restavracijo? Napaka. Morda se vam zdi, da s tem, ko natakarja ne motite in se samostojno namestite, pomagate, a v resnici le mešate štrene. Večina natakarjev ima namreč sistem, po katerem posedajo svoje goste.

Po končani jedi zložite krožnike

Zelo prijazno, a v resnici ne preveč praktično. Saj veste, natakarji v eni roki odnesejo tudi po več krožnikov, a to lahko storijo zato, ker jih pravilno primejo. Če boste vi krožnike že prej zložili po svoje, natakarju ne boste kaj prida pomagali, temveč boste ponovno le pokvarili ustaljeno prakso. Ko torej končate z jedjo, svoj krožnik pustite pred seboj.

Naročate pri različnih natakarjih

Tudi, ko je videti, da je vaš natakar zaseden, mu nikar ne »naredite usluge« ter naročajte pri drugem. Tako boste namreč naredili zmedo, ki bo še posebej velika, ko bo prišlo do zaključevanja računa. Vedno naročajte le pri enem natakarju.

Če se pripeti nesreča, poskušate pomagati

Če ste s komolcem z mize porinili kozarec z rdečim vinom, packarije nikakor ne poskušajte počistiti sami. Vaša nerodnost ni nikakršna sramota, le pokličite natakarja in se opravičite za nezgodo.

Preveč klepetate z natakarjem

Natakar je tu, da mu zaupate vaše želje in seveda mu lahko poveste tudi, če imate alergije ali podobne težave, a se morate pri tem zavedati, da osebje restavracije ni vaš zaupnik, ki bi mu razlagali svojo življenjsko zgodbo od A do Ž. Navsezadnje je zaposlen zato, da vas primerno postreže in morda z vami spregovori nekaj besed, nikakor pa ne za to, da bo poslušal vaše zgodbe in težave.

Naročate v jeziku, ki ga ne poznate

Če jedi v meniju ne znate izgovoriti, nanjo preprosto pokažite ali pa opišite kaj želite. Z napačno izgovorjavo, ki ne bo podobna nobeni izmed besed, boste natakarja le zmedli.

Osebja restavracije ne želite motiti

Če želite naročiti dodatno skodelico kave ali pa je vaša juha mrzla, nikar ne čakajte, da natakar sam pride do vaše mize. Vljudno ga pokličite in mu povejte, kaj želite. Natakarjev tako ne boste motili, saj so v službi z namenom, da vam strežejo, a vaših misli pač ne znajo brati.

Pomagate s pladnjem

Ko do vaše mize prispe natakar s polnimi rokami krožnikov vaših naročil, mu nikar ne poizkušajte iz rok pomagati razporediti pladnje. Za prenašanje krožnikov je namreč potrebne kar nekaj vaje in ravnotežja. Če boste kar sami poprijeli za krožnike, lahko spodnesete natakarja, vaša hrana pa bo pristala na tleh. Raje pomagajte tako, da malce premaknete kozarce na mizi ter naredite prostor za vaše krožnike. Seveda pomagajte tudi, če vas za pomoč poprosi natakar.

Preberite še: Pet živil, ki jih pred pripravo ni priporočljivo prati

Fotografija: Thinkstock

Eva Natlačen
Eva Natlačen

Kuhinja je zame prostor, kjer se med kuhanjem lahko popolnoma sprostim in odklopim od sveta, obenem pa odlična kulisa za sproščeno druženje.

Objava še nima komentarja.

Comments are closed