Za kaj so hvaležni znani Slovenci

Prav preživljanje prostega časa v naravi nas zelo hitro napolni s pozitivno energijo in nas odvrne od stresnega vsakdana. Neokrnjene lepote, ki nas obdajajo, vzbujajo posebno lahkotnost in nas opominjajo, da bi se morali večkrat ustaviti in vsaj v sebi na glas vzklikniti: »Hvala, Narava!« In za to imamo neskončno različnih razlogov. Tudi, na primer, ko na vrtu poberemo domač pridelek in ga s ponosom postrežemo v domači jedi.
ni podpisaEta Kamnik - Natureta je z oglaševalsko kampanjo Hvala, narava spodbudila ljudi, da se spomnijo darov iz narave, ki jih imajo za samoumevne in nanje pogosto pozabijo. Naturetina kampanja je slovensko občinstvo pozvala, da prepoznajo lepe trenutke na vsakem koraku in razširijo zavedanje o enkratnosti ter pomembnosti narave za vsa živa bitja. Narava, kot jo poznamo danes, lahko rodi in nas razveseljuje s svojimi plodovi le, če bomo stopili skupaj in ravnali odgovorno, da jo v svoji pestrosti tudi ohranimo.
Slovenski vplivneži hvaležni za drobne stvari v svojem življenju
Hvaležnost lahko spreminja svet, ko jo delimo. Zato je Natureta k soustvarjanju kampanje povabila slovenske vplivneže, ki so s ključnikom #hvalanarava nagovorili sledilce in hvaležne uporabnike družbenih omrežij, da pristopijo k ustvarjanju pozitivnega sveta.

V okviru kampanje je nastala bogata hvaležnostna zakladnica fotografij in videoposnetkov iz narave. Pevka Gaja Prestor je v svojem videu poudarila raznolikost slovenske pokrajine in izkazala hvaležnost, da je doma prav v Sloveniji: »Čeprav veliko potujem, se vedno zelo rada vrnem v Slovenijo, ki je pravi biser na svetu.« Alja Perne, modna blogerka in podjetnica, je najbolj hvaležna, da lahko z družino preživijo vse poletje na morju in za srečo potrebujejo le drug drugega. Tudi Jure Marolt, novinar in bloger, je delil utrinke s svojo družino in se zahvalil za skupne spontane in sproščene trenutke.
Avanturista in potovalna blogerja Alja Nike Skrt in Mihael Žgajnar sta svojo hvaležnost namenila številnim priložnostim odkrivanja najbolj divjih kotičkov narave po vsem svetu. Vedno znova sta hvaležna za: »Zelene krošnje, čivkanje ptic, svež gorski zrak, noro okusne sadeže in pisane krožnike …« Pozitivne misli je delila tudi televizijska voditeljica Lili Žagar, ki je opomnila na vsakdanje trenutke, kot sta jutranja skodelica kave in sonce. »To sta dve malenkosti v življenju, ki sta nam vsak dan dosegljivi, a si brez njiju težko predstavljamo življenje,« je v svojem posnetku zaupala Lili.
Ozaveščanje o trajnostnem vrtnarjenju
Zelenjavni vrt je primer okolja, v katerega smo ljudje najbolj posegli, neprimerna skrb zanj pa mnogokrat povzroči, da ptice postanejo nezaželeni obiskovalci, ki pridelovalcem pojedo pridelek.

Cilj kampanje Hvala, narava je ob širjenju hvaležnosti do narave tudi ozaveščati o trajnostnem vrtnarjenju, ki pripomore k ohranjanju biotske raznovrstnosti.
V ta namen je Natureta v sodelovanju z Društvom za opazovanje in proučevanje ptic Slovenije (DOPPS) vzpostavila demonstracijski vrt v Naravnem rezervatu Ormoške lagune. Na njem bodo s premišljeno vključenimi rastlinami in ptičjimi prehranjevališči zagotovili, da bodo ptice spet koristne obiskovalke slovenskih vrtov in bodo namesto zdravega pridelka pozobale svoj primarni vir hrane. Demonstracijski vrt bo primer dobre prakse in bo namenjen tako tistim, ki že imajo svoj košček rodovitne zemlje, kot tudi tistim, ki se z idejo domačega vrtnarjenja le spogledujejo.
Naročnik oglasne vsebine je ETA Kamnik