Lidlova Lojtr'ca domačih se obrača k pridelovalcem sadja in zelenjave

Odpri galerijo
A+ A-
Po šestih letih se Lidlova Lojtr'ca domačih, ki je, kot pravijo, njihova najuspešnejša akcija, seli na novo področje: podaja se na lov za dobrimi in ambicioznimi slovenskimi pridelovalci sadja in zelenjave.
»Iz leta v leto ugotavljamo, da se povpraševanje po sadju in zelenjavi v Sloveniji povečuje, po drugi strani pa upada pridelava oziroma samooskrba. Ker bi si v prihodnje radi zagotovili več lokalnih izdelkov, smo se letos odločili, da naš najuspešnejši projekt, ki nagovarja butične slovenske dobavitelje, Lidlovo Lojtr'co domačih, razširimo prav na sadje in zelenjavo. Tako bomo dali tudi novega vetra v jadra šest let trajajočega projekta, ki je že zelo prepoznaven med našimi kupci,« pravijo v Lidlu.
Spomnimo: ta projekt je vedno v ospredje postavljal izdelke, ki so bili butične narave, hkrati pa prepričljivo slovenski po svoji ideji in zakoreninjenosti v lokalno okolje. Izdelke torej, ki niso prišli s tekočega traku, ampak je bil en sam človek, pogosto skupaj z družino, glavni vir zgodbe in nam jo je od začetka do konca tudi povedal. Ljudi, ki so sodelovali pri Lojtr'ci, nismo spoznali le po imenu na etiketi, prišli smo k njim domov, videli, kje in kako živijo, kaj jih je pripeljalo do tega, da so se začeli ukvarjati s hrano, kaj so bile njihove težave, uspehi, skrbi in nagrade.
Njihovi izdelki so prišli na police trgovin vsako pomlad. Jesen prej pa je bila namenjena temu, da so se bodoči udeleženci projekta prepoznali, prijavili, opravili potrebna izobraževanja, pridobili certifikate.
In ta čas je – zdaj! Na razpis, ki je že odprt, se je mogoče prijaviti od 10. oktobra do 18. novembra, kar na spletni strani trgovca, kjer čaka povezava in je mogoče vse opraviti elektronsko.
Certifikat bo prvi dve leti finančno pokrit
Kaj pa je zares pomembno: pridelovalci bodo morali pridobiti certifikat GlobalG.A.P. brez katerega ne morejo priti na Lidlove police. A brez skrbi: certificiranje bodo prvi dve leti finančno pokrili pri Lidlu Slovenija, pri postopku pa bodo pridelovalci dobili vso podporo, ki jo bodo potrebovali in želeli, zagotavljajo. Certifikat GlobalG.A.P. je potrdilo za poslovanje na mednarodnih trgih, potrebno za vse, ki sveže sadje in zelenjavo pošiljajo v države EU, po drugi strani je certifikat dobre kmetijske prakse tudi veljaven dokument za sodelovanje na domačih trgih.
Načrtujejo prav tako dodatna izobraževanja, zagotovo s področja upravljanja lastne znamke, kar je še kako potrebno v časih, ko jo uspeh precej odvisen od tega, kako se kdo zna povzdigniti nad primerljive izdelke, povedati zgodbo, poudariti svoje prednosti.
Ko smo povprašali, kakšna količina sadja ali zelenjave je potrebna, da neki pridelovalec sploh začne razmišljati o prijavi na Lojtr'co, so nam pojasnili: »Količina pridelka se določi vnaprej, glede na ponudbo dobavitelja in povpraševanje. Če lahko dobavitelj zagotovi večje količine, bo njegov pridelek pač na voljo v več poslovalnicah, pri manjši zmogljivosti pa le v nekaterih.« Tudi način dobave je določen in znan vnaprej: »Dobavitelj poskrbi, da izdelki ob določenih dneh in terminih prispejo do dogovorjenega skladišča, od tam naprej pa je za prihod do poslovalnic in na police odgovoren Lidl.«
Priporočamo še: Tedenski jedilnik: 5 preprostih kosil iz pečice
Datum Objave: 10.10.2022 ob 08:10