Hrana, ki jo je priporočljivo jesti v mrzlih dneh

Pozimi več kuhajmo in pecimo v pečici: topla hrana ne ogreje samo telesa, ampak tudi duha.

Po dolgem mrzlem dnevu se prileže vroča kokošja juha z rezanci ali pa krožnik testenin s preprosto paradižnikovo omako. Pozimi je dobro jesti kuhano, saj tako ogrejemo telo, jedi pečemo v pečici, kuhamo, dušimo. V zimskem času tople jedi (in napitki) ne le ogrejejo, tudi razveselijo nas, pocrkljajo, če hočete: so hrana za dušo, tolažnik v dolgih zimskih dnevih brez sonca, ko se rada pojavi t. i. zimska depresija, sezonska motnja, na katero vpliva pomanjkanje (sončne) svetlobe.

V zimskem času si želimo ogljikovih hidratov, a namesto po torticah in keksih (no, tudi te si privoščimo občasno) raje segajmo po bolj zdravih različicah, kot so polnozrnati izdelki, od kruha do testenin, rjavi riž, stročnice, proso, oves. Pomembna je tudi maščoba: ne tista na vašem telesu, ampak tista, ki jo zaužijete, saj z njo telo laže vsrka vitamine A, E, K in D. Zdrave maščobe boste v telo vnesli z uživanjem rib, oreškov, oljk, avokada, tudi rdečim mesom. Z mesom boste poskrbeli še za beljakovine.

In ne pozabite na tekočino: v mrazu pogosto nimamo občutka žeje, a tudi pozimi zlahka postanemo dehidrirani. Da bi se temu izognili, si pripravite čaj. Ingverjev je dobra izbira, saj ta začimba ogreje telo. Če vam okus ingverja ni všeč, si pripravite tistega, ki vam je, v zimskem času radi sežemo po mešanicah s cimetom.

Besedilo: U. S.
Fotografija: Thinkstock

Preberite še: Hrana za krepkejši imunski sistem

Odprta kuhinja
Odprta kuhinja

Portal za dnevni odmerek kulinaričnega navdiha.

Objava še nima komentarja.

Komentiraj objavo

Vaš E-naslov ne bo javno objavljen.