Pet zajtrkov, ki jih moramo znati pripraviti prav vsi

Profesionalni kuhar ali začetnik: zajtrk je osnova!

Bodisi ste v kuhinji že pravi profesionalec bodisi za kuhalnico poprimete le v skrajni sili – v življenju vam bo prišlo zelo prav, če boste znali pripraviti dober zajtrk. Zato imamo za vas pet zajtrkov za različne priložnosti, za katere vam toplo svetujemo, da se jih naučite pripraviti še danes. Da se boste lažje in hitreje izurili v jutranjem sukanju po kuhinji, pa dodajamo tudi nekaj nasvetov, da se vam ne bo treba učiti na lastnih napakah.

Jajca s slanino

Takšna ali drugačna: jajca so jutranja klasika, če niste vegan, seveda (pa tudi za vegane znamo pripraviti posebno omleto), z njimi ne morete ustreliti mimo. Ali imate raje umešana ali na oko, obe jedi morate obvladati, še bolje pa bo, če ju postrežete v družbi pečene slanine.

ABC kuhanja: prava jajčna omleta
Perfektno hrustljava slanina, ki se speče skoraj sama

Avokado toast s poširanim jajcem

Topel kruhek, ki navdušuje tako na Instagramu kot v resničnih življenjih, je nadvse prijazen do naših brbončic, pa tudi prijeten na pogled. Na turobno jutro se boste nadvse razveselili živo rumene in zelene barve, ki vas bosta pozdravili na krožniku. Popecite svoj najljubši kruhek, dodajte avokado in pripravite poširano jajce po naših navodilih: ne morete zgrešiti!

Osnove: kako poširamo jajca?
Pet največjih napak, ki jih ne smete zagrešiti pri poširanju jajc
Avokado na toastu

Palačinke

Palačinke so ponavadi na sporedu ob vikendih, a gotovo bodo še bolj polepšale dan na ponedeljkovo jutro. Izbirate lahko med penastimi ameriškimi ali klasičnimi tankimi, za oboje spodaj prilagamo recept, dodajamo pa še namig: četudi jih spečete večer prej, bodo zjutraj enako teknile.

Tako bodo palačinke odlično uspele
Mehke brezmlečne palačinke z ovsom in mandlji
Recept za puhaste palačinke iz Kavarne Mango

Granola

Kupljene kosmiče zna v mleko stresti vsak, navdušili pa boste, če boste svojo mešanico znali pripraviti sami. Nad sladkim, a zdravim jutranjim odmerkom ogljikovih hidratov, vlaknin, suhega sadnja in jogurta, bodo navdušeni tako otroci kot zapriseženci k zdravemu načinu življenja.

Kokosova granola z orehi
Kako pripraviti zdravo granolo in nasvet, kako jo približati otrokom

Kaša

Topla kaša še posebej tekne na mrzlo megleno jutro, ko naše telo potrebuje malce razvajanja. Pripravite jo lahko iz različnih žitaric, navadno mleko pa brez težav lahko zamenjate tudi s kokosovim. Zaupajte svojemu okusu ter dodajte cimet, med, kardamom, kokos … Pomagate pa si lahko z našimi nasveti spodaj.

Zakaj so kaše in kosmiči tako zdravi in uporabni v kuhinji
Kaša s kokosovim mlekom in arašidovim maslom
Sobotni zajtrk: mlečna prosena kaša s čokolado
Preberite še: Jutranje dileme ali kako si olajšati pospravljanje po zajtrku

Fotografija: Thinkstock

Eva Natlačen
Eva Natlačen

Kuhinja je zame prostor, kjer se med kuhanjem lahko popolnoma sprostim in odklopim od sveta, obenem pa odlična kulisa za sproščeno druženje.

Objava še nima komentarja.

Comments are closed