10 skrivnostnih dejstev o Starbucksu, ki vas bodo presenetila

Odpri galerijo
A+ A-
Vsako podjetje ima svoje skrivnosti.
Če ste te dni potovali po tujih krajih, ste gotovo naleteli tudi na katero izmed mnogih svetovno znanih kavarn Starbucks. Priljubljene franšize pri nas sicer ni, a pregrešno sladke kave so kljub temu precej priljubljene in poznane tudi pri nas.
Pa veste, zakaj je Starbucks tako uspešen? Morda ravno zaradi spodnjih skrivnosti, ki jih je pred kratkim razkril portal Insider.
Največja merica kave vsebuje enako količino kofeina kot majhna
Ne glede na to, ali boste baristi naročili »venti« ali »grande«, boste ostali enako zaspani. Velikost kozarčka namreč označuje le, koliko mleka, sladoleda in drugih dodatkov si želite ob kavi, merica espresa pa ostaja enaka, kot pravijo zaposleni.
Mojstre kave boste za pultom prepoznali po črnem predpasniku
Čeprav jih ob prihodu v kavarno težko ločite, vsi zaposleni nimajo enakih zadolžitev. Če si želite izvedeti več informacij o vaši kavi, se zato obrnite na kavnega mojstra. Glavnega baristo boste prepoznali po tem, da nosi črn predpasnik.
Starbucks ima svojo glasbeno založbo
Starbucks velja tudi za prijetno delovno okolje, predvsem velja, da tamkajšnji ambient dopolnjuje prijetna glasba. To seveda ni naključje, saj si podjetje Starbucks lasti glasbeno založbo Hear Music, ki je bila ustvarjena leta 2007, pod njenim okriljem pa delujejo celo glasbena imena kot so Paul McCartney, James Taylor in Joni Mitchell.
Obstajata še dve velikosti kozarca, ki nista zapisani na meniju
Če ste že obiskali Starbucks, verjetno veste, da lahko z menija izberete tri velikosti vaše kave. V resnici pa obstajata še dva dodatna lončka, za katere lahko prostite baristo. Eden izmed njih je namenjen otroški vroči čokoladi, drugi pa ledenim napitkom.
Mize v Starbucksu so okrogle s posebnim namenom
V kavarni, kjer na ves glas kličejo vaše ime, boste opazili mize dveh oblik. Nekatere so pravokotne, druge pa okrogle. Slednje so tako oblikovane z namenom, da bi se tisti, ki v lokal pridejo sami, počutili bolj domače in manj osamljene.
Obstaja pravilo desetih minut
Kot pravijo zaposleni, se morajo v Starbucksu držati pravila desetih minut, kar pomeni, da vas bodo, kljub temu, da je uradni odpiralni čas že mimo, še postregli, če se boste za pultom prikazali do deset minut prepozno.
Obstaja več kot 87 tisoč variacij Starbucksovih pijač
Če vse Starbucksove osnovne pijače pomnožite z vsemi možnimi dodatki, boste ugotovili, da so možnosti kombiniranja znane kave skoraj neskončne. Iz Starbucksovih sestavin namreč lahko pripravijo kar 87 tisoč različnih napitkov.
Povprečen ameriški potrošnik Starbucks obišče šestkrat mesečno
Statistične analize so pokazale, da povprečen ameriški potrošnik Starbucksovo poslovalnico obišče šestkrat na mesec. Približno 20 odstotkov Starbucksovih strank pa kavarno obiskuje pogosteje, kar 16 krat mesečno.
Starbucks letno porabi več denarja za zdravstveno zavarovanje zaposlenih kot za zrna kave
Starbucks velja za dobrega zaposlovalca, saj zaposlenim poleg plače zagotavlja tudi mnoge druge ugodnosti. Njegov direktor Howard Schultz je izjavil, da samo za zdravstveno zavarovanje svojih zaposlenih letno plačuje več kot 300 milijonov dolarjev, kar je več, kot v enakem času zapravi za letno zalogo kavnih zrn.
Starbucks se večkrat letno spopada s tožbami za premalo napolnjene lončke kave
Na prvi pogled smešne in nepomembne tožbe so v ZDA prava stalnica in leta 2016 je takšno prejel tudi Starbucks, saj sta se dve njegovi stranki pritožili, da sta v svoj lonček dobili premajhno količino napitka. Podjetje je obtožbe zanikalo, tožbo pa obrnilo v svojo korist, podobne situacije pa se ponovijo večkrat letno.
Preberite še: Jogurtovo poletno pecivo z marelicami in cvetovi plavice
Fotografija: Unsplash/Ben White
Datum Objave: 18.7.2018 ob 08:07