Se postite? Tako pripravite solato, da vas ne bodo mučile pregrehe

Po sladkem pustu je na vrsti post. Če ste se ga lotili temeljito, se bodo na vašem meniju gotovo znašle tudi solate.

Pust je za nami, z njim pa smo pokopali tudi krofe, flancate in drugo mastno cvrtje. Prihod pomladi naznanja tudi bližajoče se poletje, a če si želimo vitkih postav v kopalkah, lovimo še zadnji vlak, da se vkrcamo na vagon za dieto. Pot s slednjim naj bi trajala 40 dni, na njem pa več ali manj strežejo le solate. Ste še z nami?

Priporočamo tudi: Lena cezarjeva solata za takrat, ko vam ni do kuhanja

Če vas ni iztirilo, naj vas pomirimo, da post seveda ne pomeni, da v hrani ne boste več uživali. Odvisno seveda, kako strogega ste si izbrali. V primeru, da si želite le odložiti nekaj kilogramov zimske in pustne teže, priporočamo, da nadaljujete s spodnjimi vrsticami, saj danes svetujemo, kako sestaviti solate, da vas pogled nanje ne bo užalostil. No, in vas spomnil na krasne dneve, ko ste lahko jedli vse, kar ste si zaželeli.

Pri sestavljanju solat je treba upoštevati nekaj pravil. Ker bodo namesto prilog postale glavne jedi, se lahko veselimo česa več kot le listja v skledi. Naredili bomo prave poslastice, po katerih boste siti in zadovoljni.

Najprej zelenje

Če s solato nameravamo shujšati, moramo čim bolj efektivno zapolniti lačen trebušček. To naredimo tako, da v skledo vmešamo čim več listnate zelenjave. A ni treba uporabiti le navadne zelene solate. Za različno teksturo uporabite mlado špinačo, ledenko, radič ali kodrolistni ohrovt. Tako bo solata veliko bolj zanimiva in privlačna.

Dodajte barvo

Ne ostanite le pri zeleni. V skledi je več kot dobrodošla tudi druga zelenjava. Dodajte nariban korenček, narezan avokado, paradižnik ali papriko.

Naj malce hrusta

Vsaka jed je boljša, če lahko v njej zaznamo različne teksture. Z oreščki dodamo hrustljavost, prav tako pa nas bodo njihove zdrave maščobe dodatno nasitile.

Ne pozabite na semena

Semena so odličen vir vitaminov, mineralov in vlaknin, zato priporočamo, da v solato vedno dodate kakšno žlico lanenih, bučnih ali sončničnih. Tudi sezam je izredno dobrodošel.

Beljakovine

Tudi če ste na dieti, potrebujete beljakovine. Še več, te vas bodo dlje časa držale site. V solato tako lahko vključite piščanca, tuno, tofu ali stročnice.

Še pika na i

Brez preliva pa seveda ne gre. Če želite shujšati, se izognite majonezi, namesto nje pa lahko posežete po grškem jogurtu. Seveda pa bodo solato odlično začinili limonov sok, jabolčni kis in olje. Bučno ali oljčno. Obvezno branje: najboljši preliv Darje Končarevič; ABC priprave solatnih prelivov.

Preberite še: Nov trik za lupljenje krompirja v treh potezah

Fotografija: Getty Images

 

Eva Natlačen
Eva Natlačen

Kuhinja je zame prostor, kjer se med kuhanjem lahko popolnoma sprostim in odklopim od sveta, obenem pa odlična kulisa za sproščeno druženje.

Objava še nima komentarja.

Comments are closed